Kundeservice

Vi er opptatt av at du er fornøyd

Vårt kundesenter har åpningstider alle hverdager 08:00–17:00, og har telefontid 08:00–16:00. Send oss gjerne en e-post, så svarer vi senest dagen etter. Kom innom oss på Hagan, ring eller send oss en e-post, så gjør vi det vi kan for å hjelpe. Om ikke kundesenteret klarer å løse problemet, har Nokab fem teknikere ute på veien i Nittedal, og ofte kan vi hjelpe deg samme dag.

Kontaktinformasjon

TLF.: 67 06 15 19

E-post.: firmapost@nokab.no

Vårt kundesenter ligger på Hagan på hjørnet ved folkets hus. Her kan du hente dekodere og internett-modem
– Eller bare komme innom hvis du har spørsmål.

Vakttjeneste

I helger og på hverdager etter kl 16:00 deler foreløpig Nokab vakttelefon med Get og kan kontaktes på Tlf. 21 54 54 54, eller ved hjelp av chat på get.no.

Eventuelt kan du sende oss en e-post på firmapost@nokab.no, som sjekkes regelmessig. Nokab rykker ut ved utfall, og når når flere husstander har problemer, og våre teknikere har vakt alle dager frem til kl. 2130.

Noen ganger hender det at tv-bildene er kornete, dekoderen hakker eller at internettmodemet krangler. Fortvil ikke det meste kan fikses selv og her vil du finne tips om hvordan dette kan gjøres. Du vil også på denne siden finne diverse brukerveiledninger og pdf´er.

Vi kan styre ditt skrivebord og hjelpe deg med oppsett. Last ned fjernhjelpmodulen fra TeamViewer nedenfor Få fjernhjelp av Nokab

Bli kunde i dag!

Nokab, Hellinga, Hagan, Norge