Spørsmål eller problemer etter nyeste oppdatering på din Telia Box?
Enkelte opplever problemer eller har spørsmål etter den nyeste oppdateringen på Telia Boxen - her får du svar på det meste.
Dersom du ikke får noen Velkomst-melding etter oppdateringen må du logge deg inn på nytt. Det gjør du enten ved å scanne QR-koden på skjermen eller ved skrive inn nettadressen på skjermen.
Nå blir du sendt til Min Side på Telia.no. Her skal du logge den inn med brukernavn (telefonnummer eller e-postadresse) og ditt private passord (som du selv har opprettet). Har du ikke passord, eller glemt det? Da klikker du på "glemt passord".
1. Min konto - trykk OK
2. Systeminnstillinger - trykk OK
3. Apper - Trykk OK
4. Telia Play Box - Trykk OK
4. Tving avslutning - Trykk OK
6. Etter ca 5 sekunder - Trykk på hjem/hus-knappen på fjernkontrollen.
Dekoderen din vil nå bruke litt tid og starte opp på nytt. Nå vil dekodeeren din gå tilbake til den tidligere oppdateringen og forsøke å oppdatere seg på nytt i morgen.
Disse ligger nå helt øverst i menyen til venstre på skjermen.