Hopp til hovedinnhold

Spørsmål eller problemer etter nyeste oppdatering på din Telia Box?

Enkelte opplever problemer eller har spørsmål etter den nyeste oppdateringen på Telia Boxen - her får du svar på det meste. 
Feil og løsning

Kommer ikke inn etter oppdatering (ingen Velkomst-melding)?


Dersom du ikke får noen Velkomst-melding etter oppdateringen må du logge deg inn på nytt. Det gjør du enten ved å scanne QR-koden på skjermen eller ved skrive inn nettadressen på skjermen. 


Nå blir du sendt til Min Side på Telia.no. Her skal du logge den inn med brukernavn (telefonnummer eller e-postadresse) og ditt private passord (som du selv har opprettet). Har du ikke passord, eller glemt det? Da klikker du på "glemt passord". 




Opplever du feil med lyd, bilde, menyen eller kanalene dine? 


1. Min konto - trykk OK
2. Systeminnstillinger - trykk OK
3. Apper - Trykk OK
4. Telia Play Box - Trykk OK
4. Tving avslutning - Trykk OK
6. Etter ca 5 sekunder - Trykk på hjem/hus-knappen på fjernkontrollen. 



Har alt fryst og ingenting fungerer?

  1. Trekk ut strømkabelen av dekoderen
  2. Sett inn strømkabelen samtdidg som du holder inne knappen på høyre siden av dekoderen
  3. Slipp knappen når LED-lyset i front blir rødt


Dekoderen din vil nå bruke litt tid og starte opp på nytt. Nå vil dekodeeren din gå tilbake til den tidligere oppdateringen og forsøke å oppdatere seg på nytt i morgen. 

Ofte stilte spørsmål

Hvor finner jeg direkte TV og TV-guide?

Klikk på Guide fjernkontrollen for å komme direkte inn på TV-guiden eller gå via menyen til venstre på skjermen. Bla ned og klikk "OK" på TV-guide. 

Hvor finner jeg apper?

Disse ligger nå helt øverst i menyen til venstre på skjermen.