Hopp til hovedinnhold

Faktura



Hvorfor er min første faktura så høy?


Første faktura du mottar fra Telia gjerlder for inneværende måned + en måned. Dette kan du se på spesifikasjonen, på baksiden eller side 2 på fakturaen. 

 


Hvorfor mottar jeg faktura fra både Nokab og Telia?

Kunder med både TV- og strømmetjenester og fiberbredbånd vil både motta faktura fra Nokab og Telia.

Faktura fra Nokab gjelder for TV- og strømmetjenestene dine. Denne fakturaen får du hvert kvartal. Fakturaen fra Telia gjelder for fiberbredbånd, eventuelt TV- og strømmedekoder, nettverksforsterkere, ekstra valgpoeng eller andre tilleggstjenester. 


Strømming og TV



Kan jeg koble dekoderen trådløst?


Ja, Telia Box og Telia Play Box kobles behlver kun WiFi tilkobling for å fungere. Du kan også ta med deg dekoderen hvor du vil i hele EU - og se det samme innholdet som du gjør hjemme. 

Telia Play-appen er også et godt alternativ. Denne er tilgjengelig på de fleste Smart TV'er, Apple TV, mobil, nettbrett eller nettleser. 



Hvilke kanaler har jeg i TV- og strømmepakken min?

Alle kunder har en standardpakke med basiskanaler i tillegg til valgpoeng. Hvor mange valgpoeng du har kommer an på pakken din. Standard pakke har 50 valgpoeng. Logg deg inn på Min Side på Telia.no og gå til Valgmenyen for en full oversikt. 

Velg blant over 100 kanaler og de mest kjente strømmetjenestene. Les mer på Telia.no

 

Generelt

Er det Nokab eller Telia som er min leverandør?



Det er Nokab som er leverandøren din. Vi har vårt eget fibernett, fibermontører, servicetjeneste og kundesupport - opplever du utfordringer eller har spørsmål er det oss du skal ta kontakt med. 

Nokab kjøper tjenetser fra Telia som vi tilbyr våre kunder. Derfor har du Telia Play, hjemmesentral, Smart WiFi, Min Side levert av Telia. 


Hvor lang oppsigelsestid har jeg på mitt abonnement?



Normal oppsigelsestid er på inneværende måned + påfølgende måned. Eksempel: Sier du opp i juni, vil abonnementet ditt bli kansellert 1. august. 



Montøravtale

Kan jeg bestille en servicetekniker hjem?


Selvfølgelig. Ta kontakt med vår kundesupport for å bestille en time. Det aller meste kan løses over telefon, chat eller ved å komme innom kundesenteret vårt. Men gjør det ikke det, sender vi en tekniker hjem til deg. 

Se priser