NOKAB’s serviceteam vil gjøre sitt ytterste for at dere i fremtiden skal være fornøyd med oss som leverandør.

Support og service

Support og service apparatet gir support og veiledning på henvendelser mellom kl 08:00 – 16.00 mandag – fredag. I denne perioden kan vi etter avtale yte service på stedet.

Vakttjeneste

  • NOKAB’s vakttjeneste gir også support og veiledning på alle dager fra 16.00 til 21.30
  • Vakttelefonen med utrykning er betjent mellom kl. 16:00 – 21:30
  • Dersom kunden ønsker utvidet service, avtales dette i hvert tilfelle.

Gjennom NOKAB lokale tilhørlighet er du sikret en god service og support fra lokalkjente folk. Våre kunder kan kontakte vårt support/helpdesk og serviceapparat på en rask og enkel måte via telefon og E-post. Her kan man få hjelp med linjer, Epost, samt svar på annen teknisk brukerinfo.

Publisert 4. juni, 2015